Despegar com - una experiencia y practica exitosa

Despegar com - una experiencia y practica exitosa de Google Adwords

Softarea51.com is your source for all the latest computer technology and software related press releases.
Browse our archive for more press releases!

Released on: 15, August 2006
, Author: Despegar.com
, Audience: Internet related

En un art culo publicado durante julio en el bolet n "El Mundode AdWords ", Google destaca el desarrollo publicitario y los resultados alcanzadospor Despegar.com a trav s de las campa as lanzadas en la red Google.Despegar.com http://www.despegar.com ha encontrado la respuesta en solucionespublicitarias como Google AdWords http://www.adwords.google.com para llegar a susclientes en el momento que estos buscan informaci n relacionada con viajes. Lorena Amarante, Gerente Regional de Marketing Online para Despegar.com, asegura "encontramos en AdWords una excelente herramienta para atraer clientes potenciales yvenderles nuestros productos. Un porcentaje importante de las ventas que hoy serealizan en nuestro sitio se inici con un resultado en un buscador "Despegar.com tiene presencia en 8 pa ses: Argentina, M xico, Brasil, Venezuela,Chile, Colombia, Estados Unidos y Uruguay. La empresa ha venido invirtiendo enGoogle Adwords y utiliza una misma plataforma para administrar campa as segmentadaspor pa ses en las que despliega resultados locales con gran diversidad de palabrasclaves orientadas por pa s e idioma.El crecimiento de Despegar.com contin a consolid ndose acompa ado de acciones demarketing online altamente efectivo que aseguran un excelente retorno de lainversi n ". Acerca de Despegar.comDespegar.com (http://www.despegar.com), es la agencia de viajes en Internet,dedicada a las comunidades de habla hispana y portuguesa de todo el mundo.Despegar.com ofrece servicios completos de viaje. Despegar.com ha formado alianzasestrat gicas con algunas de las principales l neas a reas as como con varias de lasempresas tur sticas m s grandes del mundo.
Source: Express-Press-Release.com
Related downloads
Adwords Wrapper Adwords Wrapper
This tool helps you wrap keywords in brackets or quotes, signifying exact or phrase matches. You enter what keyword matches you want, and then a keyword list. It can also add a list of prefixes and suffixes to your keywords.
Adwords Miracle Adwords Miracle
You're about to learn the $300/day Adwords Secrets that they don't want you to know about...
AdWords Maker AdWords Maker
Google AdWords keyword tool. Make more money by generating more AdWord phrases. Use AdWords Maker to make hundreds of unique, relevant AdWords phrases for your AdWords campaigns. Substitute, rearrange, format for match type and filter phrases.
AdWords ROI Calculator AdWords ROI Calculator
The Google AdWords ROI calculator allows you to determine the optimal spending level, return on investment and profits when running an AdWords campaign.
Adwords & Keywords Adwords & Keywords
Adwords & Keywords is a powerful adwords and keywords analyzer for affiliate marketers or anyone who advertises on Google or Overture. It helps you instantly uncover targeted keywords with high search volume and very little competition.
Adwords Campaign Builder Adwords Campaign Builder
Automate Your Adwords Campaigns. Easily create entire campaigns. Plus, learn the Adwords Strategy that will slash your advertising costs.
AdWords Clever Wizard AdWords Clever Wizard
An extremely easy to use AdWords suggestion and research software. With it, you will quickly discover your target keywords with low competition and high demand. Such information is essential for everyone who use Google AdWords.
Adwords Landing Page Generator Adwords Landing Page Generator
Automate Your Adwords Landing Pages. Easily create customized, targeted landing pages for all your keywords. Plus, learn the Adwords Strategy that will slash your advertising costs.
More Google More Google
Enhance your Google experience with site preview thumbnails, an "Open in New Window" button, and more: Get accurate site access statistics, retrieve older versions of a site, find more related web sites!
Softarea51.com RSS Feed

Get RSS updates on latest computer technology and software related press releases Subscribe to Latest Press Releases RSS feed    Subscribe

You are welcome to include these headlines in your own pages. If you want to find out how to parse this RSS file please read our tutorial How to parse RSS feeds with PHP.